Parempi puru, herkempi hymy.

Tervetuloa vastaanotollemme maksuttomaan implantti-iltapäivään tiistaina 12.9.2017 klo 14.30-18.00.

Tervetuloa vastaanotollemme maksuttomaan implantti-iltapäivään

tiistaina 12.9.2017 klo 14.30-18.00.

Paikalla on suukirurgimme Antti Pihakari, Straumannin edustaja sekä asiantunteva henkilökuntamme.

Menetettyä hammasta ei kannata surra. Nykyaikainen hammaskirurgia kykenee palauttamaan luonnollisen hymyn jälleen huulillesi miellyttävästi ja kivuttomasti. Puuttuvan hampaan korvaajana keinojuuri eli implantti on ylivoimainen vaihtoehto muihin hammaskorvaushoitoihin verrattuna.

Käytössämme on Straumannin laadukkaat implantit.

Julkaisija: Lohjanhammas

Palvelevaa hammashoitoa Lohjalla

Lorem Ipsum on yksinkertaisesti testausteksti, jota tulostus- ja ladontateollisuudet käyttävät. Lorem Ipsum on ollut teollisuuden normaali testausteksti jo 1500-luvulta asti, jolloin tuntematon tulostaja otti kaljuunan ja sekoitti sen tehdäkseen esimerkkikirjan.
Nukutushammashoito

Jos kärsit hammaslääkäripelosta, voi hammashoito nukutuksessa olla sinulle oikea ratkaisu.

Protetiikka

Proteettisessa hammashoidossa puuttuvat hampaat tai hammaskudos korvataan tilanteen mukaan joko implantein, kruunuin tai silloin.

Esteettinen hammashoito

Esteettinen hammashoito käsittää kaiken suun ulkonäköön liittyvän. Hampaiden valkaisu on osa suun esteettistä hoitoa.

Keinojuuri ja implantit

Puuttuuko sinulta hammas? Keinojuuri eli hammasimplantti on luonnollinen ja kestävä korvaaja luonnollisen hampaasi tilalle.

Röntgentutkimukset

Hammasröntgen paljastaa myös oireettomat tulehdukset hampaistossa, jota tavallinen silmä ei voi erottaa.

Suuhygienistipalvelut

Suuhygienistimme ovat hellän hammashoidon ammattilaisia, jotka huolehtivat hymystäsi tehokkaasti ja kivuttomasti.

Perushammashoito

Säännöllinen hammaslääkärillä käynti Lohjan Hampaassa säilyttää hymyn huulillasi hohtavana.

LohjanHammas
(ent. Lohjan Hammaslääkärikeskus)